Verzendbeleid

Verwerking:
Zodra een bestelling is geplaatst, hebben we 1 - 3 werkdagen nodig om de bestelling te  verwerken. Doordeweeks duurt het één werkdag, maar als je op vrijdagavond of in het  weekend bestelt, kan het iets langer duren. 

Levertijd:
Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en de levertijd bedraagt gemiddeld 5-12 werkdagen.

Annulering van Bestelling:
Na het plaatsen van een bestelling wordt deze onmiddellijk verwerkt door onze geautomatiseerde systemen in voorbereiding op verzending. Daarom is het van cruciaal belang om binnen 12 uur na bestelling eventuele annuleringsverzoeken door te geven. In de meeste gevallen kunnen we de annulering nog doorvoeren, maar let op: als de bestelling al verwerkt is, kunnen we geen garanties bieden.

Kosten:
Wij betalen de verzendkosten voor elke bestelling. Al onze producten worden 100% gratis thuisbezorgd. Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid.

Bestelling volgen:
Zodra je bestelling onderweg is, sturen we je een e-mail met een trackingnummer. Zo kun je je bestelling altijd in de gaten houden. 

Vertraagd?
We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Natuurlijk kan er soms een vertraging optreden. Als de vertraging langer dan een week duurt, neem dan contact met ons op met je bestelnummer via e-mail, dan pakken we het aan.

Bestelling niet ontvangen?
Heb je je pakket na de gemiddelde levertijd nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen met je bestelnummer.

We streven ernaar om het bestel- en leveringsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken  voor onze klanten. Als je echter nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice.